Aflâ cum se tratează cultura de tomate cu zeamă bordeleză

ingrediente zeama bordeleza

Nu voi incepe aceasta prezentare cu verva mare sau cuvinte superflu, nu-mi sta in caracter sa fac dastea. Iti spun cateva lucruri si atat. Nu incerc sa te plictisesc, nici sa te imbrobodesc si nici sa-ti vand ceva.

Scurt, despre ce este vorba; 

Tratam plantele de tomate cu zeama bordeleza facuta de noi, de tine defapt, pentru ca tu vei fi cel care va lua aceasta decizie. Cum trebuie sa faci aceasta operatie am explicat in materialul video prezentat mai jos, pe care te rog sa nu il ratezi. 
Nu facem chimie, nici biologie, nu folosim termeni stiintifici, nu ne complicam neam. Practic preparam o zeama bordeleza, formata din var stins, apa, si piatra vanata pentru a tine in singuranta plantele de tomate.

Ce boli eradicheaza sau estompeaza(tine pe loc, nu-i da voie sa se extinda) aceasta solutie?
  • mana tomatelor; 
  • alternarioza sau patarea maronie a frunzelor; 
  • putregaiul cenusiu al fructelor. 
In cele mai multe cazuri, atunci cand intalnim, fenomene de genul, ploi acide, stres termic mare(canicula, arsita) sau in cel mai rau caz grindina, tratamentul cu pricina, nu are nici un efect. Cu contra, nu se poate pune nimeni. 

Acum, dupa ce am facut aceasta scurta prezentare, si am facuto pe suferinte, mi s-a umflat mana rau(am o rana la mana de toata frumusetea), te las sa o vizionezi, iar daca ti-a placut si crezi ca merita efortul, trimite-o si tu prietenilor tai, poate vor si ei sa afle cum se trateaza plantele de tomate cu zeama bordeleza. 

Astfel ne ajutam reciproc, eu pe tine cu aceste sugestii iar tu pe mine distribuind mai departe acest discurs. Multumesc anticipat pentru vizita si gestul tau frumos !

Niciun comentariu

Un produs Blogger.